Content Marketing

No guts, no glory! Voor een goed geschreven tekst is er wat lef nodig.

Als jij wil vertellen hoe goed je wel bent en wat voor prachtige producten je over de toonbank laat gaan, dan kan ik je niet helpen.

Ben je eerder op zoek naar een partner die ‘out of the box’ denkt en een achterwaartse salto maakt op vlak van contentcreatie en copywriting, dan sta ik te springen om jouw verhaal te schrijven. Aan 5 woorden of termen heb ik genoeg om een aantrekkelijke blogtekst of artikel te schrijven mét een klinkende intro die helemaal mee is met zijn tijd.

‘Content’ gaat over veel meer dan social media alleen. Content, in de brede zin van het woord, begint bij het uitschrijven van jouw missie, jouw visie.
Pas als je zelf weet en kan uitschrijven waarom een klant  bij jou en niet bij jouw concurrent moet kopen, kan je aan externe communicatie werken.

De betekenis van communicatie, is een boodschap die door een zender via een medium wordt gestuurd, en bereikt wordt bij de beoogde ontvanger. Bij marketingboodschappen zit de moeilijkheid nogal vaak in de mate waarin de boodschap zijn bereik kent. Veel boodschappen of content gaan verloren nog vooraleer ze de ontvanger bereiken.
Was het medium niet het juiste?
De boodschap niet aantrekkelijk genoeg?
De beoogde ontvanger niet de juiste?
Als content marketeer analyseer ik graag met je mee.

Het enige doel blijft om méér klanten over de vloer te krijgen om zo een succesvol zakencijfer te bekomen.